Wednesday, September 27, 2006

35. Do you hear the people sing? - Les Miserables

Deze week werden de Vlaamse musicalprijzen uitgereikt. Grote slokoppen waren 'Mama Mia' en 'Dracula'. De bakermat van de musicals ligt in Londen, waar we tien jaar geleden het genoegen hadden om er 'Les Miserables' te zien. Dé musical onder de musicals. Ter gelegenheid van het 10 jaar continue spelen van deze musical in Londen (elke dag én in het weekend 3 voorstellingen) werden zangers uit gans de wereld bijeengebracht die ooit de hoofdrol speelden. Het leverde een kippevelmoment op.


Labels:

3 Comments:

At 7:49 pm, Anonymous Anonymous said...

Alhoewel ik geen fan ben van musicals, vind ik het toch jammer dat ik hier het geluid van het filmpje niet kan horen. Volumeknop nochthans op max - de andere filmpjes lukken wel....

 
At 11:32 am, Anonymous Anonymous said...

Dit is inderdaad ongelooflijk mooi. Ik kreeg er tranen van in mijn ogen. Ik heb de musical ooit eens gezien in Antwerpen. Dank je wel. Tensy Flower.

 
At 3:21 pm, Anonymous Anonymous said...

helaas heb ik het verhaal van Victor Hugo nooit in een musical mogen zien, maar dit bezorgt me ook wat moois.

 

Post a Comment

<< Home