Friday, August 04, 2006

14. Matrimony - Gilbert O' Sullivan

Daarnet nam ik (tijdelijk) afscheid van mijn werkplek. Tijd voor wat vakantie. In het naar huis rijden hoorde ik op de radio een opgewekte song uit 1972. De videoclip is niet echt spectaculair (en dat is nog een understatement) - een man aan een piano. Maar het leuke ritme gaf mij toch al wat vakantiegevoel. Daarom laat ik jullie graag meegenieten van Matrimony.
Dus dierbare bloggers ... het wordt veertien dagen stil op deze weblog. Maar jullie kunnen mij aangenaam verrassen door je eigen top 10-videoclips/songs door te geven.
Geniet ondertussen ook van het leven, van je eigen blogs, van mijn andere blogs én van de vriendschap. Tot 20 augustus!


2 Comments:

At 1:34 pm, Blogger CANTOROUCO said...

Je viens de faire un petit tour sur ton site dont un ami m'a parlé.

Bravo pour tes choix musicaux.


Greets from Lisbon.

 
At 10:03 pm, Blogger Maxentia de Beauvais said...

1.Ain't no mountain high enough
Marvin Gaye
2.Who wants to live forever
Queen
3.Follow Me
Uncle Cracker
4.Ball & Chain
Martha Wainwright
5.These boots were made for walking
Nancy Sinatra
6.Nobody's Wife
Anouk
7.Arms of Mary
Sutherland Brothers & Quiver
8.Der Falken Flug
Darkwood
9. I'll Fly Away
Gillian Welch and Alison Krauss
10.Mother Earth
Within Temptation
in eender welke volgorde
da's voor vandaag
dat kan rap veranderen bij mij

 

Post a Comment

<< Home