Saturday, July 22, 2006

Een blog voor mij alleen

Wie in Blogland vertoeft, zal het moeten toegeven: ergens hoop je als schrijver dat minstens één enkeling jouw gedachten en jouw zinnen oppikt ...

En toch is deze Blog van een totaal ander gehalte.
Het is een webstek voor mij alleen.

'Just enjoy the music' zal uitgroeien tot één grote aaneenschakeling van fantastische muziekmomenten uit de geschiedenis.
Enkel muziek die ik graag hoor.
Muziek met herinneringen.
Muziek met vlinders in de buik.
Muziek vol nostalgie, dromen, weemoed en geluk.

En komt er iemand deze virtuele wereld binnen - wees dan welkom.
Zet je comfortabel voor je PC-scherm.
Zet het volume van je muziekboxen voldoende luid.
En als het even kan ... geniet.

Just enjoy the music.

3 Comments:

At 10:37 pm, Blogger Julia said...

Heel veel succes Bart met je music blogje !!!

 
At 2:06 am, Anonymous Anonymous said...

Ik ga hier heel erg van genieten denk ik

 
At 10:52 pm, Anonymous Anonymous said...

toch wel tof dat er nog mensen zo een muziekblog bijhouden. Bedankt om de muziek te delen!

 

Post a Comment

<< Home